internacionalització en kde i gnome.

Hola a tots: M'he instal·lat el kde desde la "unstable" i no aconsseguix
posar-la al castellà ni al català només em va en anglès.Tinc posats els
paquets corresponents per a què vaja  tant en castellà con en
català,tanmateix els ispells què hi fan falta però no puc fer que vaja.Abans
tenía el gnome i en castellà i després de ficar el kde només en anglès.
Amb el teclat no hi tinc problema i em reconeix les ñ i totes les lletres però
és això  no puc llevar l'anglés i posar altre idioma.
Tampoc em van els diccionaris.
Al kcontrol hi ha els dos idiomes però no em deixa triar-los.
He posat els paquets de castellà i català en el mozilla-firefox i en
thunderbird hi apareixen com a opció però tampoc puc elegir-los.
Pot ser cosa què es la distribució inestable.
 Em podrieu ajudar a solucionar-ho. Gràcies.

Salutacions.