Re: Ha faltat el Sr. DHCPDiscover, tant bo com era.

hola!

també ho pots provar amb el pump (te l'hauràs de descarregar si no el tens instal·lat): pump -i eth0

el fitxer de configuració dels dispositius de xarxa està a /etc/networking/interfaces

posant-hi aquestes tres línies (potser ja les tens) hauria de rutllar....

auto lo eth0
iface lo inet loopback
iface eth0 inet dhcp

si no, si tens el mòdul de la targeta carregat, també pots forçar-li una configuració estàtica. mira't el man de interfaces (man interfaces) per veure-ho millor.

ah! i per últim, assegura't que tens la ruta activada amb la comanda route.

vinga, que sigui lleu.

salutacions,

pau.

el Tue, 8 Mar 2005 13:07:02 +0100 en/na