Re: Sobre els DNS

El Divendres 04 Març 2005 08:19, Josep Lladonosa i Capell va escriure:
> Els seus servidors 'remots', et fan de dns primari i secundari de la
> teva zona, pagada religiosament.
> El router adsl té els ports  tcp/udp 53 oberts cap al dns propi
> 'intern'. Aquest dns manté el domini 'privat'
> i el públic. De tant en tant, els DNSs 'remots'  contacten amb el dns
> intern per tal de rebre la transferència de zona
> (normalment un cop al dia). És com ho tinc configurat a casa meva. Si
> calen més detalls 'tècnics', no dubtis en contactar.

Tal i com ho expliques, sembla que tu tinguis el "master" a dintre, i que els
dnses remots siguin "slaves" del teu "master". Això sí, la resposta
autoritativa la deuen tenir ells. És així o no t'he entès bé?
--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona