Re: llevar el xiulet del mòdem

El Fri, 4 Mar 2005 00:09:31 +0100
Joan Alfonso <XIPBOIG@terra.es> va i dice:

#Hola: Doncs això, com puc llevar el "pito" del mòdem quan em connecte.
#Merci.
#

el mes important es saber com et conectes:
1.- si ho fas mitjançant algun aplicatiu grafic (x ex. kppp) el mateix aplicatiu te un botonet on indicar-li

2.- si ho fas mitjançant pon i poff, a /etc/chatscripts/provider (provider es el nom de la conexio, la teva pot portar un altra nom), l'edites, i trobaras algo semblant a aixó:

# ispnumber
OK-AT-OK ATM0L0DT908200020

com veus hi han algunes comandes del modem i el numero al que truca, la linia original era:
OK-AT-OK ATDT908200020

si li afegeixes M0L0 et desapareixerá el so del modem. Si jugues amb els valors, enlloc de posarli 0 (cero) posarli 1 o 2 modules el volum del modem.

Tingues en compte que aixó és una solució que vaig trovar jo, o sigui que potser no segueix l'standard de debian o de algo, pero a mi em funciona i molt be.

per a comandes del modem, lucent te un manual en pdf sobre les comandes standards (linux i els aplicatius gnu segueixen aquest protocol amb els modems normalment) no se per on para doncs m'el vaig baixar fa molt, pero segur que hi es.

apa

8-)