Re: Distribució per a PII

En/na Andreu N ha escrit:

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració. A final he instal·lat sarge.
Fas bé, fas bé :D

Acave de ferli un apt-get install xfce4 per tal d'istal·lar
l'xfce, però m'esdevé una nova pregunta... Quin és l'argument per a startx per tal d'elegir xfce com a gestor de finestres?
Et recomano els paquest no oficials que podràs trobar a http://www.os-works.com/view/debian/
Si te fa peresa, la línea al /etc/apt/sources.list és:
deb http://www.os-works.com/debian testing main

Ah, i per lo de l'argument convé editar el .xinit o .xsession, depèn del que usis com desktop manager, i posar la ruta sencera del programa: /usr/bin/xfce4-session
(si, és un fitxer que sols té això). Malgrat tot, jo usaria el xdm i a saco.

	Au, salut!