Re: Distribució per a PII

En/na pau ha escrit:

hola!

amb tant poca memòria, tria't una entorn gràfic lleuger. Icewm o xfce són bones opcions. Com ja s'ha dit, pots baixar-te la debian-installer i que t'ho faci ella soleta. si vols que t'instal·li el kernel 2.6, quan arrenqui li poses 'linux26' al prompt (sense les cometes) i avall. el procés d'instal·lació és força intuitiu.
En el moment d'instal·lar-te paquets, tria 'selecció manual de paquets', ja que si selecciones 'entorn escriptori' et posarà el gnome i el kde per defecte.
Al col·lectiu on estic, tenim un pentium a 200 MHz amb 48 MB de ram, funcionant amb xfce, firefox, abiword i poca cosa més i home, no és una passada, però fa la feina que li toca. ;)

a veure si et va bé...

salutacions,
pau.

el Tue, 01 Mar 2005 22:08:16 +0100 en/na
Andreu N <andreu_n1@correucatala.com> va dir:

Hola, sóc un novell que pretén instal·lar Linux a un pentium2 a 233Mhz, i preferiblement 32 Mb de RAM, encara que podrien ser 64. Bó, m'he estat informant, i he arrivat a la conclussió que si vull tenir el servidor X, l'haure d'administrar amb windowmaker, Ice?, etc... o amb Xfce, el qual m'ha fet gràcia. La pregunta és simple , quina distribució de linux (basada en debian, a ser posible) em recomaneu? tenint en compte que sóc molt novell, però que amb el sistema gràfic més o menys en defenc.
Moltes gràcies

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració. A final he instal·lat sarge. I com no, ho he fet massa prematurament. A l'hora d'instal·lar m'ha dit que el meu ordinador era una merdeta, i jo he asentit amb el cap. Després m'ha preguntat si volia entorn gràfic, servidor de correu, dns, etc... i jo, molt innocent per la meva banda, he pensat que si li deia que instal·lara l'entorn gràfic, s'enrecordaria que el meu ordinador era una merdeta i m'instal·laria un gestor lleuger... pero, no s'ha enrecordat i m'ha intal·lat KDE (que sorprenentment s'executa més o menys). Acave de ferli un apt-get install xfce4 per tal d'istal·lar l'xfce, però m'esdevé una nova pregunta... Quin és l'argument per a startx per tal d'elegir xfce com a gestor de finestres?

Moltes gràcies una vegada més.