Re: Distribució per a PII

hola!

amb tant poca memòria, tria't una entorn gràfic lleuger. Icewm o xfce són bones opcions. Com ja s'ha dit, pots baixar-te la debian-installer i que t'ho faci ella soleta. si vols que t'instal·li el kernel 2.6, quan arrenqui li poses 'linux26' al prompt (sense les cometes) i avall. el procés d'instal·lació és força intuitiu.
En el moment d'instal·lar-te paquets, tria 'selecció manual de paquets', ja que si selecciones 'entorn escriptori' et posarà el gnome i el kde per defecte.

Al col·lectiu on estic, tenim un pentium a 200 MHz amb 48 MB de ram, funcionant amb xfce, firefox, abiword i poca cosa més i home, no és una passada, però fa la feina que li toca. ;)

a veure si et va bé...

salutacions,

pau.

el Tue, 01 Mar 2005 22:08:16 +0100 en/na
Andreu N <andreu_n1@correucatala.com> va dir: