Re: Distribució per a PII

En/na Andreu N ha escrit:

Hola, sóc un novell que pretén instal·lar Linux a un pentium2 a 233Mhz, i preferiblement 32 Mb de RAM, encara que podrien ser 64. Bó, m'he estat informant, i he arrivat a la conclussió que si vull tenir el servidor X, l'haure d'administrar amb windowmaker, Ice?, etc... o amb Xfce, el qual m'ha fet gràcia. La pregunta és simple , quina distribució de linux (basada en debian, a ser posible) em recomaneu? tenint en compte que sóc molt novell, però que amb el sistema gràfic més o menys en defenc.
Moltes gràcies

Hola,
La millor distro basada en Debian...Debian!! ^_^ et recomano el netinstall de la Sarge (amb el kernel 2.6, mira les opcions a l'arrencada)

http://www.debian.org/devel/debian-installer/

Si no saps què fer deixa l'opció per defecte. El més delicat és el tema de particionament, però hi ha una opció perquè triï ell automàticament.

Sort