Re: Programació gràfica

Tant si utilitzes python com C++, hi ha les llibreries
Qt per a programar finestres, butons i demés. Tot el
que programis amb Qt funcionarà en Windows, Linux
(independentment de KDE o Gnome) i Mac. L'entorn KDE
de fet està programat amb Qt. Per linux, Qt és
gratuït, tant en C++ com en Python. Per windows, serà
gratuït per C++ a finals de Juny. Esperem que també ho
sigui per Python/Windows, però això ho desconec.