Re: Programació gràfica

On Sun, 27 Feb 2005 18:36:10 +0000, Ramon Cuñe wrote:
> Vinc del mon de la programació sobre Windows, i m'agradaria que em
> comentessiu quins llenguatges s'utilitzen més en Linux. M'aniria molt be
> saber com programar sobre Kde, gnome... si es poden fer programes que es
> puguin passar d'un entorn a l'altre...

Jo només et diré que sí que es poden passar els programes d'un
escriptori a l'altre només cal tenir les biblioteques corresponents (i
suposo que el progrma estigui ben fet :D): Si vas amb kde i vols fer
córrer una aplicació de Gnome necessites les biblioteques Gtk i si és
al revés, necessitaràs les biblioteques Qt.

Doncs apa, ànims!

Marc.