Re: RAID0 SATA en un Amd64

Merci Lluís,

> En qualsevol cas comentar que les particions són del tipus FD i que han de
> ser iguals, formatar-les amb el sistema de fitxers que vulguis...

Quin és el tipus "FD"?

No ho tinc gaire clar, encara. Al Debian Installer tinc el següent
(secció Partition Disks)

SCSI1 (0,0,0) (sda) - 120.0 GB ATA ....
    #1 primary   40 MB B F ext3    /boot
    #2 primary    1  GB    F swap   swap
    #3 primary 100 MB    F ext3    /
    #4 logical     4  GB     F ext3   /usr
etc.

SCSI2 (0,0,0) (sdb) - 120.0 GB ATA ...
   FREE SPACe

A SCSI2 he de reproduir exactament la mateixa estructura de particions
que tinc a SCSI1?
De què serveix llavors el tipus de partició "Physical Volume for RAID"?

Merci per tot,

dani