Re: Acumulació d'esdeveniments sobre patents de programari

deies, el 15 de Feb de 2005, a les 01:06 +0100:

Mmm... Sempre demano massa i no puc fer-hi gaire, però hi ha una
pregunta que he anat arrosegant però que no t'he volgut fer fins que ha
passat el referèndum de l'anomenada constitució europea.

O sigui, tinc la sensació (i no soc l'únic :) que has treballat molt en
tota la qüestió de les patents a la UE, i pels mails que he anat llegint
penso que una mica sí que et deus conéixer els entrellats legislatius de
la UE. Per tant, la pregunta: penses que l'aprobació d'aquest tractat
"as is" afavorirà o no l'aprobació de les patents de programari?

També t'hauria preguntat què en penses d'aquest tractat més en genèric,
però no estic segur que això sigui topic de la llista.

Ho dic perquè diguéssim les opinions en contra ja me les conec (i de fet
les comparteixo i les he publicitat tot el què he pogut), però tenia
ganes de preguntar-t'ho :)

Que Sant Richard Stallman em perdoni si m'he passat d'off-tòpic.

--
xavi@sindominio.net
lorajoler@paranoici.org