Re: recomençar evolution

Si tens el KDE instal·lat pots provar de fer això amb el KPilot (a mi em va
detectar i fer una còpia de seguretat d'una Tungsten T5 sense problemes).

Si no el tens instal·lat, no saps el que et perds!! XD XD XD
(bueno, diria que tampoc fa falta que el tinguis instal·lat, només no sé
quines fonts, apt-get t'ho dirà, i pots llançar el KPilot des del Gnome).

sort!
guillemBarba

A Divendres 25 Febrer 2005 11:27, Francesc Guasch va escriure: