From: "Jordi Valverde" <jvalverde@gmail.com>
To: "Vicente Lopez" <vicente.lopez@solismunoz.com>
Cc: "debian-user-catalan" <debian-user-catalan@lists.debian.org>
Sent: Friday, February 25, 2005 9:57 AM
Subject: Re: [No APM support in kerne] en un HP Netserver LH3

Hola,
anire per parts...
1.- com li poses Penelope a un equip?! Pobre màquina! :-)
2.- Fa temps que vaig llegir a una llista del nucli o en algun lloc
que no es poden utilitzar APM i ACPI al mateix temps. O una cosa o
l'altre.  O sigui, mira de buscar una alternativa o un howto de acpi
que posar el equip/dispositius en suspend es pot fer via ACPI.
3.- Bon nadal.

Salutacions,

Jordi.