Sarge per Amd64

He vist darrerament una mica de moviment sobre aquest tema a la llista, jo
tinc un amd64 on de moment hi tinc una sarge 32, no vaig poder instalar la 64
per problemes de reconeixement de la ethernet, semblants als que ja he vist
per aqui. També he vist que hi ha unes noves iso que potser solucionen el
problema. Abans de tirar-me a la piscina, m'agradaria conèixer l'experiència
de qui ja tingui instalada la versió a 64 bits, sobretot en l'ús de binaris
(drivers per radeon, per exemple), ndiswrapper, per si algú (com jo) l'ha
d'utilitzar per la wi-fi, els drivers de so alsa per spdif 5.1, i Openoffice.
Com ja he suat tinta per que tot això em funcioni a 32 bits, prefereixo tenir
la informació necessària abans de la instalació, us agrairia molt (i segur
que no sóc l'únic) tota la informació que em pogueu donar.

Gràcies

Ricard