Re: problemes amb nfs

> pots provar de fer un scp d'una màquina a una altre amb un arxiu molt
> gros?, amb això veurem si et passa amb tots els serveis, o és cosa de
> l'nfs i prou. Al fer l'scp et diu a la velositat q et transfereix, així
> veuras si et fa el mateix o no.

Doncs pot ser un problema de xarxa, doncs he intentat traspassar un fitxer de
2 Gb amb scp i m'anava a 85/95 Kb/s, que suposo que és molt poc per un scp
dins la mateixa xarxa.
Un sftp engegat des de KDE del Desktop cap al servidor va a 10-15 Kb/s ... (és
més ràpid fer una descàrrega per ftp des d'internet... :-(
Finalment, una descàrrega  al servidor utilitzant smb:// des del desktop va a
15 - 40 Kb/s.
Amb aquestes dades, sembla clar que és la configuració de la xarxa al desktop
que no xuta.
I dic al desktop perque tinc unaltre màquina vella on ja fa temps que hi tinc
una sarge on el scp em va a una mitjana de 1Mb/s, que ja em sembla més
normal, no? A més, quan tenia Mandrake a la mateixa màquina, anava bé...
Probablement alguna cosa s'ha de tocar, però tot el que jo sé, que no és
gaire, ja ho he fet...

Ricard