Re: AJUDA!!! RECUPERACIÓ DE DADES...

On Wed, Feb 23, 2005 at 12:58:03PM +0100, Jaume Soler i Mir wrote:
> Primer de tot començo amb un MEA CULPA! He borrat el que no havia de
> borrar en un partició reiserfs :(
> Doncs què era, algunes gigues d'informació :,,,,,,,,,,(
> Algú té experiència en recuperació de dades amb gnu/linux?
> He parat desseguida el meu server pq espero que sols hagi borrat
> "l'index" dels fitxers i no m'hagi sobreescrit els sectors on hi havia
> la informació!
>
> Hi ha sol·lució o em tiro per un pont? :P

A mi em va passar fa poc. Vaig esborrar un directori per error.
Ho vaig parar tot immediatament, vaig desmuntar la partició i
vaig provar una "solució màgica" que vaig trobar per internet.

El resultat va ser que a part del directori que havia esborrat
vaig perdre tota la resta de coses de la partició. O sigui que
VÉS MOLT AMB COMPTE, abans de fer res fés una còpia exacta del
que tinguis (dd if=/dev/elquesigui of=backup) i guarda-ho en un
lloc segur.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.