Re: Nou

On Wed, Feb 23, 2005 at 04:40:38PM +0000, Ramon Cuñe wrote:
> Hola,
>
> el meu problema es que vinc del mon Windows i ara no tinc ni idea de com
> saber quins dispositius estan instal·lats, si estan ben instal·lats, quins
> drivers utilizen... algu em pot dir d'on puc treure informació sobre aquest
> tema.
>
> Gràcies!
> Ramon

Hauràs de llegir un poquet, però:

- Els drivers venen habitualment en forma de mòduls del kernel. Pots
  usat "lsmod" per a veure quins tens carregats.
- "lspci" t'informa del que tens, però crec recordar que KDE du algun
  programeta molt útil que et representa en bonic el llistat de
  dispositius que tens instal·lats.

Per si et serveix d'alguna cosa, et diré que per al PC de casa m'he
posat una Ubuntu i MAI, però MAI MAi MAI patisc per drivers ni res de
res. No vull dir que tingues el hardware que tingues et funcionarà
perfectament, però quan et funcione ja pot rellampegar i tronar, que
podràs oblidar-te'n.

Salut,

--
 pepe AT apteta net : josemarcos.chalmes AT hispalinux es : GPG 0x6FDE933B
http://www.polinux.upv.es : http://www.valux.org : http://www.hispalinux.es