problemes amb msttcorefonts

Al instal·lar les fonts per poder util·litzar Times New Roman, alhora de
configurar-se el paquet baixant-se les fonts desde internet, em surt la següent
sortida:

root@slump207:~ # apt-get install msstcorefonts
S'està llegint
la llista de paquets... Acabat
S'està construint l'arbre de dependències...
Acabat
E: No s'ha pogut trobar el paquet msstcorefonts
root@slump207:~ #
apt-get install msttcorefonts
S'està llegint la llista de paquets... Acabat

S'està construint l'arbre de dependències... Acabat
msttcorefonts ja es
troba en la versió més recent.
0 actualitzats, 0 nous a instal·lar, 0
a eliminar i 0 no actualitzats.
1 no instal·lats o eliminats completament.

Es necessita obtenir 0B d'arxius.
Després de desempaquetar s'usaran 0B
d'espai en disc addicional.
S'està configurant msttcorefonts (1.1.11) ...

These fonts were provided by Microsoft "in the interest of cross-
platform
compatibility".  This is no longer the case, but they are
still available
from third parties.

You are free to download these fonts and use them for
your own use,
but you may not redistribute them in modified form, including
changes
to the file name or packaging format.
--16:49:09--  http://belnet.dl.sourceforge.net/sourceforge/corefonts/andale32.exe

           => `./andale32.exe'
Resolent belnet.dl.sourceforge.net... 193.190.198.97

Conectant a belnet.dl.sourceforge.net[193.190.198.97]:80... conectat.
HTTP:
Petició enviada, esperant resposta...
16:49:54 ERROR -1 No s'han rebut dades.

Val a dir que vaig darrera d'un proxy, però alhora d'instal·lar-se
el paquet o d'altres, no havia donat problemes...

Pot ser que tingui que
configurar el fitxer apt.conf? m'he estat mirant el man i els exemples i la
veritat no ho tinc gaire clar.