Re: La instal·lació no em troba la targeta de xarxa

Hola

> A vore, com ja deia, tinc un AMD64 i m'he baixat
> "sarge-amd64-netinst.iso". Però quan tira a reconèixer la targeta de
> xarxa en la instal·lació, em diu que no la troba, que en trie una de a

No sé si et funcionarà; però quan jo me'l vaig instal·lar també vaig intentar de fer-ho amb un netinst; però no em va funciuonar per la mateixa raó que a tu; malgrat que jo tinc una altra targeta de xarxa. Ho vaig resoldre en fer servir una instal·lació netboot...

Te la pots baixar d'aquí:
http://debian-amd64.alioth.debian.org/debian-installer/current/netboot/mini.iso

La que vaig fer servir jo va ser:
http://debian-amd64.alioth.debian.org/debian-installer/2005-01-28/netboot/mini.iso