Re: La instal·lació no em troba la targeta de xarxa

A Divendres 18 Febrer 2005 20:55, Pau Climent i Pérez va escriure:
> Hola,
>
> A vore, com ja deia, tinc un AMD64 i m'he baixat
> "sarge-amd64-netinst.iso". Però quan tira a reconèixer la targeta de
> xarxa en la instal·lació, em diu que no la troba, que en trie una de a
> llista. L'ethernet ve integrat a la placa, i és una Gygabyte, una
> GA-K8VT800(Pro). Algú sap dir-me quin colló de driver he de triar? Algú
> té el mateix problema?
>
> Gràcies per l'ajuda!

jo tinc una Gigabyte k8ns pro, que porta integrada una Marvell Yukon,
probablement tinguis la mateixa. Males notícies, però: he estat incapaç de
que el netinstaller 64 me la trobés, encara que li digués jo quina havia de
fer servir. He remenat la BIOS, i he fet la vertical en pilotes, però ni cas.
Lo collonut del cas, es que el netinstaller 32 la reconeix sense problemes, o
sigui que de moment, paso amb una Sarge 32 bits, on he compilat un nucli
optimitzat per amd64, i esperaré a que la cosa estigui més madura. I que
l'openoffice sigui funcional en 64 bits (això d'anar fent chroots de 32 bits
s'em queda una mica gran...).
Si pel que sigui tens més èxit que jo, t'agrairia que m'ho fessis saber!

Ricard