Re: Problemes amb driver "nv"

On Mon, Feb 14, 2005 at 01:56:21AM +0100, rpb wrote:
> Jo utilitzava una geforce II i tenia problemes semblants, que es van
> solucionar instalant els drivers de nvidia, que pots trobar a la seva web. I
> francament, l'acceleració per hardware funciona molt millor

Més que "funcionar millor", podriem dir que simplement "funciona".
Amb el driver "nv" l'acceleració gràfica no funciona, tots els
calculs els fa el processador, no la targeta grafica.

> Inconvenients (si som gaire puristes): són drivers propietaris (encara que
> gratuïts) o sigui que res de fonts. Però francament, val la pena
> d'instalar-los.

Si, es un tema ètic bàsicament. A mi francament em fa una mica de
por si comencem a acceptar drivers no-lliures com si res... no és
cap broma, almenys per mi.

Ara, aixo de la pantalla desplaçada no hi té res a veure, es pot
arreglar amb els botons del monitor, o bé amb el programa xvidtune.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.