Re: debian GNU/HURD

Hol@s,

seguint el fil (i aprofitant que el pisuerga passa per valladolid) t'informo que es farà una xerrada relacionada amb el tema (i moltes coses més) el pròxim  diumenge 13 de març de 2005 a les 13 h, al Jocs Fractals v2.0 que fan els zarapastrosos aquests del kernelpanic, al CSOA l'Òpera de l'Hospitalet.

Per a més informació: http://kernelpanic.hacklabs.org/wiki/index.php/JocsFractals/Inici (fins i tot crec que per allá es trovaran alguns zarapastrosos d'aquesta llista que segur tenen ganes de re-veure't, ja que diuen que els hi agraden les emocions fortes ;)  si es que hi ha gent per a tot! mare de deu senyor!.

apa,

talueg, 8-)

quin spam mes subliminal m'ha sortit jejeje.

El Fri, 12 Nov 2004 12:35:42 +0100
Xavier <xavi@sindominio.net> va i dice:

#Hola, Lluis ...
#
#deies, el 02 de Nov de 2004, a les 11:24 +0100:
#
#
#> El que et dic es part d'experiencia propia i part del que m'explica un amic,
#> que s'ha donat molts cops de cap amb la gent de debian hurd, donant-los
#> "parxes" i solucions que no han volgut perque "no son temes prioritaris".
#>
#> De fet, el que ha acabat fent es una distribucio propia, molt diferent de
#> Debian, basada en el sistemes que ofereix freeBSD: http://bee.es.gnu.org, on
#> han incorporat tots el "parxes" que la gent havia anat acumulant i no
#> s'havien acceptat a debian (moltissims i bastants d'importants, com una
#> millora en la transferencia per DMA i la copia real de multiples pagines a
#> la vegada), a part de que volen intentar eliminar totes les txapusses que
#> ara mateix hi ha (que son moltes) i fer-ho tal i com (creuen que) s'ha de
#> fer.
#>
#
#em sembla que conec al teu amic :) que per cert, dona-li records.
#
#ens podries explicar més concretament a tots la teva experiència tant
#amb la debian gnu/hurd com amb la bee gnu/hurd?
#
#records!
#
#--