Re: nforce3-spdif

El dc 16 de 02 del 2005 a les 15:02 +0100, en/na rpb va escriure:
> Vaja, visitant la web de nvidia, on no esperava trobar res que m'ajudés,
> veig que nvidia ha fet uns drivers propis per els xips nforce on inclou
> drivers pel dispositiu de xarxa i pel so. Amb una particularitat:
>
> "NVIDIA's audio driver is an OSS driver, and requires OSS sound support in the
> kernel."
>
> O sigui que la cosa està en recompilar el nucli amb suport OSS, treure els
> alsa (suposo) perquè tinc entès que es donen de bufetades amb OSS i veure què
> tal van, o bé provar la solució que em proposa l'Orestes. Abans de "liar-me
> [...]
 Jo he provat la versió anterior a la que hi ha ara amb la meva nforce2
i els resultats deixaven moltíssim a desitjar (tenia lag al mplayer)
així que vaig tornar a l'alsa, amb el que almenys puc escoltar-ho en
temps real. És possible, però, que els hagin millorat des de l'últim
cop, sempre tenen bug fixes al log de canvis.
--
Antoni Segura Puimedon <antonisp@telefonica.net>