Re: nforce3-spdif

Vaja, visitant la web de nvidia, on no esperava trobar res que m'ajudés,
veig que nvidia ha fet uns drivers propis per els xips nforce on inclou
drivers pel dispositiu de xarxa i pel so. Amb una particularitat:

"NVIDIA's audio driver is an OSS driver, and requires OSS sound support in the
kernel."

O sigui que la cosa està en recompilar el nucli amb suport OSS, treure els
alsa (suposo) perquè tinc entès que es donen de bufetades amb OSS i veure què
tal van, o bé provar la solució que em proposa l'Orestes. Abans de "liar-me
la manta" i com que he vist això:

"This page contains drivers and documentation for the nForce chipset. The
chipset includes hardware support for IDE disk control, Ethernet networking,
audio support, win modem support, and a USB controller. These packages have
support for Ethernet networking and basic ACI audio. USB and IDE hardware
will work with standard Linux drivers. There is no win modem support."

no em fa gràcia això del "basic ACI audio", doncs "basic" ja ho tinc ara,
doncs em funciona el so només en 2 canals analògics, sense SPDIF ni 5.1 ni
floritures, però alguna cosa sona...

Així que la pregunta és:
Algú ha provat aquests drivers de nvidia? Perquè si el resultat ha de ser el
mateix que ja tinc, no val la pena la feina. A vosaltres us inspiren
confiança aquests drivers?

L'altra solució, vist això:

"NVIDIA plans to provide an nForce ALSA driver in future as our resources
allow."

és esperar (oh, unaltre cop allò de "ordinador nou, massa nou?") i que els
"resources" els siguin favorables. Si ho sé, em quedo amb el meu anyorat
athlon 600, sblive, i xipset VIA...

Ricard