Re: Fonts kde-gnome

On Tue, Feb 15, 2005 at 05:55:38PM +0100, Robert Vall Mas [EliziR] wrote:

> Has probat en reiniciar el PC?
>
> De la manera que has explicat el problema, jo tinc bastant clar el
> problema, i en què n'hi ha prou amb instalar certs paquets de fonts.
> Bé, és igual, aquesta nit quan arribi a casa et dic els paquets de fonts
> que tinc instal·lats, ara tinc el PC habitual parat :)

Bueno, pots mirar en aquesta llista:
http://news.gmane.org/gmane.compw.window-managers.windowmaker.user

El fil que diu "gtk fonts". Crec que és similar al teu problema
(no n'estic segur perquè he perdut el missatge original).

Salut,
--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.