Re: AMD Athlon 64 a 3200 -- Instal·lant Debian

El ds 12 de 02 del 2005 a les 22:14 +0100, en/na Quim Gil va escriure:

> També pots mirar http://www.ubuntulinux.org/ , està basat en Debian i
> ofereix suport oficial a AMD64.
>
> Quim

Et recomano molt la pure64 per sobre del port d'ubuntu, vaja a mi em va
molt millor. Hi ha alguna cosa en el funcionament d'ubuntu que no
m'acaba d'agradar, potser sóc jo que no m'agraden els "per defecte" però
em sembla que l'experiència amb amd64 es millorada en gran mesura per
l'us de pure64
--
Antoni Segura Puimedon <antonisp@telefonica.net>