Re: Fonts kde-gnome

> Doncs per desgràcia, no s'ha solucionat... :(
> L'únic paquet que no tenia és el de xfonts-base-transcoded, també he
> instalat  el paquet que apt em sugeria, xfs, però tampoc. Potser em
> falta configurar  alguna cosa? remenar XF86Config, per exemple?
Has probat en reiniciar el PC?

De la manera que has explicat el problema, jo tinc bastant clar el
problema, i en què n'hi ha prou amb instalar certs paquets de fonts.
Bé, és igual, aquesta nit quan arribi a casa et dic els paquets de fonts
que tinc instal·lats, ara tinc el PC habitual parat :)
Fins després!

--
Robert Vall Mas [EliziR]
  Clau GnuPG: 0xD8CD372F ($ gpg --recv-keys D8CD372F)