Re: Fonts kde-gnome

En/na rpb ha escrit:

Hola
Fins ara he utilitzat Debian als servidors que tinc a casa, amb xfce com a interfície gràfica, recentment també he donat el salt en el meu escriptori de Mandrake a Sarge. Sempre m'ha agradat anar canviant d'escriptori entre kde i gnome, però amb la Sarge quan utilitzo aplicacions natives de gnome, com pot ser sinaptic, em surten amb unes fonts diminutes i francament lletges. Al revés, quan utilitzo des de gnome aplicacions natives kde (com k3b) em surten amb unes fonts enormes. Algú sap com solucionar-ho? Anar canviant cada vegada les mides de les fonts és una conya marinera...

Ricard
És un error molt comú. Suposo que amb això en tindras prou (i/o de sobres):

apt-get install xfonts-100dpi xfonts-100dpi-transcoded xfonts-75dpi xfonts-75dpi-transcoded xfonts-base xfonts-base-transcoded

(en principi reiniciant les X ja funcionaran)

Vagi bé!

--
Robert Vall Mas [EliziR]
 Clau GnuPG: 0xD8CD372F ($ gpg --recv-keys D8CD372F)