Re: nforce3-spdif

Jo recentment vaig comprar una Sound Blaster Live! 24 i després de molt provar vaig descobrir que _NO_ podia activar la sortida analògica i la SPDIF _simultàniament_

Quant al so multicanal i la mescla amb els sons de KDE, hauràs de crear-te o modificar una mica el fitxer /etc/asound.conf. Realment ALSA és molt flexible i pot fer-ho sense problemes (si el driver ho suporta).

Tens instruccions a http://www.alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/asoundrc.php

Orestes.

En/na rpb ha escrit:
Hola
Algú ha fet funcionar la sortida de so spdif del xipset nforce3 - codec realtek amb sarge? La sortida analògica funciona, però només en estéreo, doncs la utilitat (per software) que ve en el cdrom de la placa per utilitzar 4, 6 o 8 canals només funciona amb windows.

Ricard