Re: nforce3-spdif

A Dimarts 15 Febrer 2005 05:16, rpb va escriure:

> Algú ha fet funcionar la sortida de so spdif del xipset nforce3 - codec
> realtek amb sarge? La sortida analògica funciona, però només en estéreo,
> doncs la utilitat (per software) que ve en el cdrom de la placa per
> utilitzar 4, 6 o 8 canals només funciona amb windows.

No sé si es el que busques, però....
Jo he pogut obtenir so d'una tarja integrada nforce amb altaveus 5.1
mitjançant ALSA i conectant-los a la sortida analògica.
A canvi, he perdut tots els sons associats a KDE...:-(
Ara no recordo el passos que vais seguir, però sí recordo que ho vaig explicar
amb un missatge a la llista, fa mesos.
Si busques a la web dels missatges per ALSA, segur que ho trobes.

--

Salutacions,
Josep