Fonts kde-gnome

Hola
Fins ara he utilitzat Debian als servidors que tinc a casa, amb xfce com a
interfície gràfica, recentment també he donat el salt en el meu escriptori de
Mandrake a Sarge. Sempre m'ha agradat anar canviant d'escriptori entre kde i
gnome, però amb la Sarge quan utilitzo aplicacions natives de gnome, com pot
ser sinaptic, em surten amb unes fonts diminutes i francament lletges. Al
revés, quan utilitzo des de gnome aplicacions natives kde (com k3b) em surten
amb unes fonts enormes. Algú sap com solucionar-ho? Anar canviant cada vegada
les mides de les fonts és una conya marinera...

Ricard