Re: no puc afegir coses als menús de Gnome

Hola Xavier,

Per fer llançadors per a noves aplicacions has de crear els arxius "*.desktop" dins "/usr/share/applications". Per fer-ho basta que com a root, i amb el gedit, obris un dels *.desktop que hi ha, el modifiquis al teu gust i guardis amb el
nom que vulguis.
Salutacions.
j.torrelles

Hola, Raül ...

deies, el 08 de Feb de 2005, a les 08:38 +0100:

Escriu al Nautilus (el navegador de fitxers) "applications:///" i a pegar links.

Salutacions,
Raül

Sí, ho he fet, i m'he trobat al nautilus tots els enllaços als diferents
intents que he fet mitjançant el menú d'aplicacions. Vull dir, m'en vaig
a aplicacions / gràfics  amb el nautilus i em trobo les set icones de les
set vegades que ho he provat amb el menú :)

(Els de KDE no us somrigueu, que us estic veient :)

Suposso que ha de ser una qüestió de permisos, ja us diré, continuaré
investigant.
Xavier wrote:

Ciao

Convenientment adoctrinat per usuaris de Ubuntu/Gnome/Evolution vaig
fent experiments amb el Gnome, passant del meu flamant fluxbox del
pleistocé a un Gnome que (poc a poc) em va convencent. Almenys fins que
arribi el flamant Enlightenment 0.17 :)

Malgrat la meeeeeerda de connectivitat de que disposo encara, un dia
actualitzant via apt-pinning l'aplicació mono i diverses llibreries
afegides (de unstable sobre una sarge), veig que m'ha actualitzat
també el gnome, que diria que és el gnome 2.8.2.

El problema està en que no hi ha manera humana que m'actualitzi els
menús, vull dir que em permeti afegir aplicacions als menús del menú
aplicacions. Traduït: que em permet per exemple afegir el Gimp al menú
gràfics del menú aplicacions. Igual és que no es pot fer, igual és que
sóc tonto de mena. Igual no és qüestió de permisos, perquè penso que ja
he fet el chmod -R 777 a uns quants directoris ocults de gnome del meu
usuari.
Si tingués més connectivitat em ficaria a googlejar més, però ara per
ara, alguna ànima caritativa em podria donar alguna indicació?

Gràcies ;)