Re: AMD Athlon 64 a 3200 -- Instal·lant Debian

Hola,

A Dissabte 12 Febrer 2005 17:15, Pau Climent i Pérez va escriure:
> Ei hola,
>
> una qüestió, m'he comprat un ordinador amb un AMD Athlon 64 a 3200 MHz,
> i m'he abaixat la debian "ia64" aquesta (la versió d'instal·lació per
> xarxa). Algú em pot dir com colló s'instal·la? No sé perquè però quan
> fique el CD és queda penjat. Vull dir que canvie les opcions de càrregat
> (boot) de la BIOS i resulta que quan tira a llegir del CD es queda
> penjat. No fa res. Es queda fent "boot from CD:" però no apareix res més.
>
> Algú té idea de com se soluciona açò? Estic fent alguna cosa malament?

no estan fent res important malamanet ...... només que t'has equivocat
d'arquitectura ..... és com si li volguessis ficar una debian a un spectrum.

La teva arquitectura és amd64 NO ia64!!!

El port de debian no és oficial encara. Mira't això:

http://lwn.net/Articles/112709/

Leo

--
Linux User 152692