AMD Athlon 64 a 3200 -- Instal·lant Debian

Ei hola,

una qüestió, m'he comprat un ordinador amb un AMD Athlon 64 a 3200 MHz, i m'he abaixat la debian "ia64" aquesta (la versió d'instal·lació per xarxa). Algú em pot dir com colló s'instal·la? No sé perquè però quan fique el CD és queda penjat. Vull dir que canvie les opcions de càrregat (boot) de la BIOS i resulta que quan tira a llegir del CD es queda penjat. No fa res. Es queda fent "boot from CD:" però no apareix res més.

Algú té idea de com se soluciona açò? Estic fent alguna cosa malament?

Gràcies prendes.