Re: no puc afegir coses als menús de Gnome

Hola, Raül ...

deies, el 08 de Feb de 2005, a les 08:38 +0100:

> Escriu al Nautilus (el navegador de fitxers) "applications:///" i a
> pegar links.
>
> Salutacions,
> Raül

Sí, ho he fet, i m'he trobat al nautilus tots els enllaços als diferents
intents que he fet mitjançant el menú d'aplicacions. Vull dir, m'en vaig
a aplicacions / gràfics  amb el nautilus i em trobo les set icones de les
set vegades que ho he provat amb el menú :)

(Els de KDE no us somrigueu, que us estic veient :)

Suposso que ha de ser una qüestió de permisos, ja us diré, continuaré
investigant.

--
xavi@sindominio.net
lorajoler@paranoici.org