Re: Buidar impresora

A Divendres 11 Febrer 2005 12:17, Jaume Sabater va escriure:
> "Quan et passi això desendolles el cable de la impressora i del servidor
> d'impressores i el deixes descansar sobre una taula de fusta 1/4 d'hora.".

He desconectat l'impresora de la corrent, he desconectat el cable al port
paral·lel, els he deixat tots dos al terra, he anat a dinar, torno i....
segueix fent de les seves...:-((
Dòna l'impresió que hi ha a algún lloc un fitxer que vol imprimir-se, però,
per molt que busco, no el trobo.
De totes formes, cal suposar que fent "lprm -" com a root s'esborra tot, però
sembla que no es així, o al menys, a mí no em dona cap resultat...
Això es el que hi ha al directori:
=========================
servidor:/var# ls
backups  cache  games  lib  local  lock  log  mail  opt  run  spool  tmp  www
servidor:/var# cd spool
servidor:/var/spool# ls
cron  cups  exim4  lpd  mail  pop  popbull
servidor:/var/spool# cd lpd
servidor:/var/spool/lpd# ls
lp  lpd.lock  remote
servidor:/var/spool/lpd# cd lp
servidor:/var/spool/lpd/lp# ls
lock  status
servidor:/var/spool/lpd/lp#
¿On pot ser el fitxer que dona l'ordre d'impresió?
Gràcies.

--

Salutacions,
Josep