Re: Buidar impresora

Un cop tenia problemes amb una impressora HP connectada a un PrintServer d'HP
que escrivia caràcters estranys cada X temps, fins i tot després d'haver-la
apagat i haver-la engegat de nou. Fins que vaig trucar al servei tècnic d'HP
(després d'haver-me trencat les banyes mil cops). La resposta textual que em
van donar (i que va funcionar) va ser:

"Quan et passi això desendolles el cable de la impressora i del servidor
d'impressores i el deixes descansar sobre una taula de fusta 1/4 d'hora.".
Certament, fent això els problemes desapareixien. Em van explicar que el
problema era que al tenir la impressora el transformador a part, i el
printserver lo mateix, aquests es carregaven elèctricament, ja que no podien
dissipar la càrrega a terra a través del neutre perquè no en tenien. I així,
carregaven el cable d'electricitat estàtica, que a la vegada entorpia les
comunicacions entre el printserver i la impressora.

La solució definitiva la vaig trobar quan vaig connectar elèctricament la
carcassa del cable paral.lel a la carcassa d'un ordinador que hi havia aprop,
com si el cable paral.lel tingués "toma a tierra". No està mal la xapussa,
però és efectiva. I el problema, esperpèntic.

No vull dir amb això que aquest sigui el teu problema, però qui sap si això
t'orienta una mica...

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona