Re: Servir archius Samba

Jeje, no era una cosa tan complicada d'usuaris i coses d'aquestes. Era
el security = share, le posat a la part global i tot llest. Ara ja em
veu.

Suposo que el que em dius tu March deu ser si ho deixes com a security
= user tindria que crear els usuaris i liar molt mes la troca.

Ell si que utilitza el winbugs SP2.

Y de rotllo ré, molt bona explicació ;-p.

Fins aviat