Re: Servir archius Samba

Hem faltarien algunes dades, pero de totes formes hi ha moltes coses a
probar, per començar quin windows fa servir el teu germà? és Xp SP2?
si és així segur que té un firewall. Amb quin usuari inicia la sessió
al win? per anar bé ell hauria d'iniciar una sessió amb win amb un
usuari que tinguessis donat d'alta al linux i al samba, o bé dones
d'alta amb el que iniciï la sessió, i la contrasenya igual...si no
vols que te la demani.

Després de la configuració del smb.conf s'haurien de veure algunes
coses més del global, i posar-hi el security=share a dins...

Lo de suport = wins és per que les màquines es trobin amb la resolució
de noms, però no és imprescindible...

de totes formes el fet de que ell no et veigi desde l'entorn de
xarxa...si et fa un ping li respons? mira a veure si tens engegat el
servidor de samba, per que el fet de que tu puguis accedir-hi pot ser
per el smbclient i no per el samba....

Bueno ja explicaràs !!! diria que m'he passat de rotllo no? :P
A veure si hi ha sort.