Re: permetre entrar a usuaris sense contrasenya

quin tipus de consoles obris que et demanen contrassenya? totes de root?
perquè les d'usuari no t'haurien de demanar res.

igualment el truc que has donat està molt be, i és que el pam és una
canya.

Ernest Adrogué, vares dir:

>No sé si sóc l'únic però em posa negre haver d'escriure la
>contrasenya cada cop que vull fer servir una consola. Una
>solució és treure directament la contrasenya, però hi ha
>una altra solució més "elegant": En el fitxer
>/etc/pam.d/login just abans de @include common-auth s'hi
>pot afegir això:
>
>auth       sufficient   pam_listfile.so  \
> onerr=fail item=tty sense=allow file=/etc/securetty apply=@nopass
>
>De manera que tots els usuaris que estiguin al grup "nopass"
>que intentin entrar des de un dispositiu llistat en el
> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>