Re: Servir archius Samba

Jo no es que en sàpigui gaire de samba (ni de debian), però jo fa poc que ho he muntat en la minixarxa de casa meva, i em funciona perfectament instal.lant el packet
Segurament el que et faltar és crear l'usuari per l'accés:
$smbpasswd nomuser

i et demanarà la contrassenya per l'usuari, llavors quan el teu germà es conectii se li demanarà el nom d'usuari i la clau, i en teoria ja està, ja et dic que no tinc molta idea, però jo ho he configurat així. Aps si vols per muntar els recursos compartits del teu germà facilment:
apt-get install smb4k em sembla... o també pot ser que no estigueu els dos al mateix grup, encara que si tu pots accedir al seu deveu estar al mateix grup.

Lycos amplía tu espacio a 300Mb, consíguelo ahora gratis.  http://mail.lycos.es