Servir archius Samba

Wenes!!

Ya tinc configurat bastant bé el samba, us explico el funcionament

Puc veure els archius del ordinador del meu germa que té el winbugs
(fins y tot les arrels que en teoria no te compartit(pero en aixo
ultim em demana un password que no el se :p ))), i també puc montar
les coses que comparteix en el meu ordinador (una carpeta que te ell
plena de muxica, per exemple) y aixi executar els archius, sino no ho
faig aixi no em permet executar (posant smb://192.168.1.34 veig els
archius pero quan li dono un toc em diu de descarregar). Fins aqui cap
problema, funcionament acceptable.

Tambe veig els meus archius compartits, pero ell quan intenta accedir
als meus archius ni tans sols em veu. A que es deu aquest error??
Potser em tinc de instalar alguna aplicacio que no tinc com un
servidor de samba o algu semblant??

Aquest es la meva configuracio

[incoming]
comment = INCOMING