Re: sarge i /etc/init.d/iptables

> Gràcies albert, però amés volia el script per arrencar les
> iptables quan inicia l'ordinador. Quin package el porta ?

Doncs em sembla q ara amb la nova versió de l'iptables no et ve cap
script per defecte, suposo q has de fer-te tu el teu jugant amb
iptables-save/restore o usar el q et venia fins ara q es troba a:

/usr/share/doc/iptables/examples/oldinitdscript.gz

suposo q t'anirà, si tens algun problema ja saps! ;)

Sort!

--
  Albert Sellarès        GPG id: 0xB88C621A
  http://www.wekk.net    whats_up@jabber.org