Skipe i el micro que no va...

Hola,

M'he instal3lat l'Skype i quan he probat de fer-lo funcionar resulta que
no em va el micro (sento el meu interlocutor, però ell a mi no...). He
vist que el micro no em fiunciona tampoc en les aplicacions
d'enregistrar sons com el Krec...

He googlejat una mica i m'he trobat això, que m'ha deixat acollonio:

http://www.grulic.org.ar/archiver/html/grulic/2005-01/msg00292.html

(bàsicament ve a dir que el kernel pot NO tenir permisos de grabació...)

(la resta de coses que posa al thread les tinc correctes, em penso).

Algú més li sona aquest problema?

--
Calbasi > http://delaterra.net/personal/

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus