Re: ordinador nou... massa nou?

El dg 06 de 02 del 2005 a les 12:31 +0100, en/na albert Oliver Serra va
escriure:
> Hola a tots.

> Jo també m'he comprat un ordinador nou (amd64, asus k8v se deluxe,...) i

la meva és una abit amb el mateix xipset

> estic escribint aquest missatge des d'un live CD d'ubuntu
> (http://source.rfc822.org/pub/local/gnoppix/gnoppix/beta/). La veritat
> és que va força bé i és una bona manera per veure els mòduls que
> necessites i tota la resta; a mim'ho ha detectat tot força bé (tampoc no
> l'he provat massa) però tinc connexió a internet, i tot va força ràpid.

> Jo m'he baixat una de les imatges de l'instal·lador (no recordo quina;
> sóc un desastre), i tinc un problema en instal·lar-lo ja que no em
> reconeix la targeta de xarxa (marvell 88E8001 Gigabit) que fa servir el
> [...]

la meva xarxa fa servir el mateix mòdul i no he tingut cap mena de
problema, potser podries provar amb una altra imatge, jo vaig fer servir
la netboot de sarge de finals de gener, no et sabria dir la data exacta

>  No sé què fer he llegit en algun lloc que no faci cas i
> que faci un modprobe quan estigui a la segona fase de la instal·lació
> (després de tornar a botejar)... Però no me n'acabo de sortir; algú ha
> tingut el mateix problema?
>
> Gràcies per avançat.

 No es mereixen, i en tot cas si no te'n surts et puc enviar la que vaig
fer servir jo