Re: ordinador nou... massa nou?

Hola a tots.

On Sun, 2005-02-06 at 05:12 +0100, Antoni Segura Puimedon wrote:
> Jo ara mateix estic escrivint això de d'una sarge pure64 (el nom de la
> versió unofficial de debian per a 64 bits i la veritat és que funciona
> de meravella tot i el disc dur de dos gigues en què vaig posar-la per
> fer proves. Així doncs, et recomano més pure64 que no pas la amd64
> d'ubuntu, que almenys a mi no em va donar gens bons resultats. Amb lo de

Jo també m'he comprat un ordinador nou (amd64, asus k8v se deluxe,...) i
estic escribint aquest missatge des d'un live CD d'ubuntu
(http://source.rfc822.org/pub/local/gnoppix/gnoppix/beta/). La veritat
és que va força bé i és una bona manera per veure els mòduls que
necessites i tota la resta; a mim'ho ha detectat tot força bé (tampoc no
l'he provat massa) però tinc connexió a internet, i tot va força ràpid.

> Au si tens algun problema amb pure64 (d'on baixar-la perquè alioth
> sembla desconnectat, algun problema de funcionament, etc) o alguna cosa
> així no dubtis en enviar-me un mail.

Jo m'he baixat una de les imatges de l'instal·lador (no recordo quina;
sóc un desastre), i tinc un problema en instal·lar-lo ja que no em
reconeix la targeta de xarxa (marvell 88E8001 Gigabit) que fa servir el
mòdul sk98lin... No sé què fer he llegit en algun lloc que no faci cas i
que faci un modprobe quan estigui a la segona fase de la instal·lació
(després de tornar a botejar)... Però no me n'acabo de sortir; algú ha
tingut el mateix problema?

Gràcies per avançat.