Re: ordinador nou... massa nou?

Jo ara mateix estic escrivint això de d'una sarge pure64 (el nom de la
versió unofficial de debian per a 64 bits i la veritat és que funciona
de meravella tot i el disc dur de dos gigues en què vaig posar-la per
fer proves. Així doncs, et recomano més pure64 que no pas la amd64
d'ubuntu, que almenys a mi no em va donar gens bons resultats. Amb lo de
la placa base... les nforce en linux són problemàtiques. La meva
anterior era una nforce2 i quan em vaig comprar l'amd64 vaig decidir que
em posaria xipset via, t'estalvies moltíssims maldecaps.

Au si tens algun problema amb pure64 (d'on baixar-la perquè alioth
sembla desconnectat, algun problema de funcionament, etc) o alguna cosa
així no dubtis en enviar-me un mail.

El ds 05 de 02 del 2005 a les 07:32 +0100, en/na rpb va escriure: