Re: Java al konqueror

Moltes gràcies a tots els que heu contestat.. Funciona tot perfectament, no he
tocat res de nou i el que no funcionava fa dos dies avui ha anat molt bé. I
així de passada m'he culturitzat. Crec que els problemes els vaig començar a
crear jo mateix amb el següent esquema.

how NOT to do:

- No tenia Java
- Vaig a la web de sun a descarregar-lo.
- El fet que no aparegui "debian" i em parlin de binaris m'espanta ;-) i men
vaig.
- Busco i instal.lo paquets amb el KPackage. No tots els que porten la paraula
java, però casi casi.... (sable, kaffe i no sé què més) supos que en aquest
moment ja he emmerdat la cosa.
- Escric a la llista debian i intento posar a la pràctica el que dieu, que
sona coherent i fàcil i aparentment la instal.lació es fa bé. I aprenc moltes
coses.
- No acaba de rutllar.
- En una comprovació de "java-version" que apareix en un mail de la llista
veig que la màquina java no és la de sun.
- Recordo lo dels paquets instal.lats, els trec i la cosa millora
substancialment.
- Un últim error en alguns applets despareix en deixar descansar el trasto.
Potser faltava reiniciar.. ;)

Gràcies a tots altra vegada.