Re: Java al konqueror

A Divendres 04 Febrer 2005 00:14, Tevi va escriure:

> pàgines amb applets de java també funcionen bé.
>
> El problema el tinc que no em va l'applet que vull. Es tracta de la
> calculadora en línia wiris (calculadora.edu365.com), carrega bé l'applet
> però després en el moment de fer un càlcul diu que no pot connectar amb el
> motor de càlcul. Fa temps l'havia fet anar amb altres distribucions debian.
> Però ja intentaré connectar amb la gent de la Wiris per veure què me'n
> diuen, ja que potser no és un problema de la MVJ.

He provat aquesta calculadora amb el Firefox i amb el konqueror i funciona, he
resolt una equació en cada navegador.

Tinc Sarge i el paquet de java instalat a la "Debian", el que passa és que el
tinc TOT  ,..

Ho vaig instal·lar seguint les instruccions que venen aqui:

http://www.linvx.org/?q=archive

Instalar java en Debian

Enviado por Luiso el 10/27/2004 - 15:20

Instalar java en Debian GNU/Linux es algo difícil si no te explican como
hacerlo:

# apt-get install java-package

Ahora hay que bajarse de la web: http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp
el jdk (fichero jdk-1_5_0-linux-i586.bin).

Editais el fichero /usr/share/java-package/sun-j2sdk.sh y creáis dentro del
case:

"jdk-1_5_0-linux-i586.bin")

j2se_version=1.5.0
 j2se_expected_min_size=122 # 125899 kB
 found=true

 ;;

# make-jpkg jdk-1_5_0-linux-i586.bin

# dpkg -i --force- sun-j2sdk1.5_1.5.0_i386.deb

# apt-get install sun-j2sdk1.5debian

# update-alternatives --config java
S'ha d'adaptar i posar el nom i extensions exactes del sdk que et baixis.

Clar que amb aixi  baixes tambe  les eines per fer programes en java.

No recordo bé però java-package em sembla que era Sid, llavors:
apt-get install -t sid java-package.

Sort

Xarx
Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Sarge
Kernel 2.6.9